Merhaba, dün şeker yuklemesi yapıldı ve normal seviyesi 70-140 olması gereken şeker seviyem 155 çıktı. İki hafta sonra 100 ml şeker yüklemesi yapılacak ve gitmeden 3 gün önce özel bir diyet uygulamam gerekecek. Bu yükleme de gebelik şekerimin olup olmadığı kesinleşecek. Sonrasında tedavi nasıl olacak hiç bilemiyorum çok endişeliyim. Gebelik şekeri olan var mı ?