Kızlar hastalığıma 2 gün var klomen vermişti doktor bu ay hastalığının 3 günü başladın 5 gün kullandım sabah akşam 2 gün kaldı ama hicbir belirti yok sadece 3 gündür hafif hafif batmazlar oluyo test yapmayada korkuyorum rabbim bu hayırlı ayda isteyen herkese nasip eder insallah