zeytinkiz Gulsahmdn1 ilk dogumumdu başakşehir Çam sakurada dogum yaptım ben cok begendım özel hastane gibşyisn a dan z ye 😇 Ama olumsuzluk yasayanlar da var ben hiç bir olumsuzluk yasamadım aksone cok ilgilendiler 🤷🥳
Gulsahmdn1 zeytinkiz Benimde bu yaka da en çok duyduğum hastane isimlerinden birisi bu ☺️ Kimisi büyük olduğu icin personel yetersiz ilgilenemiyorlar diyor kimisi memnun kalıyor 😅 Rabbim evladınizi Hayırlı bir şekilde büyütmeyi nasıp eylesin inşaallah ♥️