İlk gebeliğim 37+2 deyim bebeğim erkek bugün sancılar vardı acile gittim NST de düzenli ağrı ve sancılar çıktı alttan muayene de ettiler açıklığa baktılar 3 kere 1 parmak açıklık varmış (bu canımı baya yaktı) nişanım gelmedi suyum da gelmedi bu yüzden doğumu başlatamam açılma da ilerlemiyor dedi doktor özelde takipliyim normalde ama devletteki doktor ev yakınsa seni gönderelim sancılar sıklaşırsa gel eğer sıklaşmazsa da 3 gün sonra yine gel açıklığa tekrar bakalım dedi normal doğumdan korkmaya başladım iyice bugünden sonra devlette sezaryene alırlar mı ben istesem acaba biliyorum sezaryen iyileşme süreci daha fazla ama bugünkü şeyler de kafamı karıştırdı ve Bebek de hâlâ yukarda duruyor ama buna rağmen sancılarım da başladı benim gibi olan varmı