Bayaneker Arkadaşlar detaylı ultrason için randevu alcam ama normal randevu mu alcam yoksa farklı bi yerden mi alcam bilmiyorum yardımcı olur musunuz?Detaylı ultrason cihazı farklı oluyormuş çünkü o yüzden kafam karıştı normal randevu alsam bakarlar mı diye.
Smye57 Bayaneker perinatoloji bölümünden Alman lazım ama devlette ben randevu bulamadığım için özele gittim :)
Seyma_ck Bayaneker Sakarya kadın doğumda önce kadın doğum doktoruna muayene oluyorsunuz sonra doktor sizi yönlendiriyor radyoloji doktoruna o randevu veriyor.Devlet Hastanesi’nde baktıracaksaniz erken haftalarda randevu almanızı tavsiye ederim kadın doğuma ki sıra bulabilesiniz detaylı için
Seyma_ck Bayaneker Ayrıca ben de net bilmiyordum hastaneyi aradım onlar anlattı bana.Siz de arayıp öğrenin en sağlıklısı bu olur
Smyye1B Bayaneker Devlet hastanelerinde ilk önce kadın doğuma muayne oluyorsunuz sanırım sonra o sizi yönlendiriyor. Ben direkt özel muayenehaneye gitmiştim perinatoloji bölümüne 😇 950₺ ücret ödedim.
Bayaneker Smye57 oraya da baktım ordan almam için de doktorun takipli hasta olduğumu belirtmesi gerekiyormuş
Bayaneker Seyma_ck randevu yok demişlerdi alamamıştım şimdi tekrar bakayım dedim ama radyolojiye bakmamıştım
Smye57 Bayaneker evet özele gitmenizi tercih ederim çünkü devlet eşi de almıyor ben sırf eşim gelsin diye özele gittim memnun kaldım
Bayaneker Seyma_ck doktor bana git al dedi gittim randevuyu veren geç kalmışsınız dedi 20.haftamdı anlamadım yani
Bayaneker Smyye1B siz öylesine mi gitmiştiniz merak edip yoksa bi sıkıntı mı vardı Peki? 950 de çokmuş ya😂
Seyma_ck Bayaneker yaa evet geç kalmışsınız gerçekten en son 24.haftada bakılıyor.Bence bulamıyorsanız eğer özelde baktırın para sorun değilse tabiki.İstanbuldaysanız ücret skalası geniş 250 TL ye bakan yerler bile varmış
Smyye1B Bayaneker 21.ci haftaya kadar gayet güzel gidiyordu herşey hiç bir sorun yoktu detaylıya girene kadar. Detaylıya fiziksel bir sorunu olduğunu öğrendik iyiki de gitmişim.😇 Şuan o verdiğim ücret hiç gözümde değil. 😇
Damyavuz Bayaneker her yerde hemen hemen aynı fiyatları bende 750 TL ödedim hem de nakit istiyorlar şaka gibi 🤦🏻♀️
Elvanguzel Bayaneker üniversite hastanesinden alabilirsiniz özel de çok pahalı oluyor bende bu ayın sonunda üniversite hastanesine gidecegim
Bayaneker Seyma_ck bulamazsam mecbur özele gitcem çok merak ediyorum çünkü gelişimi nasıl diye oruç tutuyorum ondan endişeliyim biraz bir de daha cinsiyetini bile öğrenemedim 20 haftalıkken bile göstermedi😊
Seyma_ck Smye57 ben de bilmiyorum sadece burada detaylı ultrason postlarında bu fiyatı yazan İstanbullular vardı ona istinaden yazdım
uraz_ve_annesi- Bayaneker beni doktorum yönlendirmişti tecrübeli bir perinatologa doktorunuza sorarsanız yardımcı olur sizede çünkü doktorum söyleyene kadar bende bilmiyordum böyle bir bölümün olduğunu 🙂