Tiredmother Kızlar ne gelirse başım üstüne evlattır ama özel eğitimci olduğumdan mı hep gözümün önünde olduklarından mı bilmiyorum detaylı ultrasona gideceğim için çok stresliyim 20. Haftadayım diğer testleri yaptırmadım bi tek detaylı yaptırıcam. Kızımda da böyle stres olmuştum bunda da öyle daha gitmeden stresten kendimi yedim 🥺
Askiletotomsu Tiredmother bende sizin gibi diğer testleri yaptırmadım Detayliya gireceğim 21+0 oldum şuan 12 itibariyle ve bu sabah detaylim var Stres yapmayın ♥️ benim tek stresim cinsiyet değisirse ya diye 😅
uraz_ve_annesi- Tiredmother bende çok stresliydim her türlü kabulümüz ama insan strese girmeden duramıyor ki sürekli düşünüyorum ama çok şükür bir şey çıkmadı inşallah sizinde çıkmaz sağlıkla doğar ☺️
kahvesever__ Tiredmother stres yapmayın rabbim büyük rabbim hayırlısını versin inşallah 🙏 güzel düşün güzel olsun
benimmdunyamm Tiredmother bende ayniydim o korku geçmedi sıra beklerken kaç kere ağlayacak gibi oldum ama şükürler olsun Rabbime hiç sıkıntı çıkmadı sende stres yapma başka şeyler dusunn
Tiredmother Askiletotomsu Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😍 bu haftadan sonra değişmez heralde yA 😄 doktorunuza güveniyo musunuz
Askiletotomsu Tiredmother ohh değişmedi sukir 😅geldik şimdi doktordan Ama bana kızdı neden ikili üçlü test yaptirmadin diye 🤷
Askiletotomsu Tiredmother eşimle de bunu konuştuk Guveniyormusunuz dediniz ya hani Ben hiç bir doktora güvenmiyorum 😂😂😂 iki üç doktora filan gidiyorum huylandigimdan 😂
minikdmrc Detaylıda bir şey olsa şüpheleniyorlar. Daha bunun amniyosentezi, tahlilleri var.. bunlara rağmen yine kesin olmuyor.. içinizi ferah tutun. İnşallah bu dünyada zorluk çekmeyecek şekilde dünyaya gelir yavrularımız🙏
Minikanne123 Tiredmother Aynısı bende de vardı. Ben de özel eğitim içinde olduğum için giderken hep acaba mı dedim ama kötü düşünmeyin iyiye odaklanın ve bol dua edin Allahın izniyle bişey çıkmaz🌸
Tiredmother Arzz sürekli aklımda şu olursa hayatımı şöyle değiştiririm bu olursa şöyle yaparım vs diye geçiyo çok enteresan 😒
Gorkeminannesi Tiredmother analik=stres zaten detayli ultrason doktoru bakmadan önce dedi ki çoğu seyine bakıp görücez ama beyninin içini göremeyiz zekasını demek istedi yani bunun bilincinde olmamı istedi ilk gebelikte de simdi de detaylidan baska bisey yaptirmadim gece gündüz dua ediyorum Allah hepimize saglikla sihhatle kucağımıza almayi nasip etsin inşallah 🤲🏻🌸🌸
Blossoomm Gorkeminannesi başka testler derken hangilerini yaptırmadınız acaba benim ilk gebeliğim hiç bilgim yok bu konularda
Tiredmother Gorkeminannesi çoğu durum detaylıda anlaşılıyo ama 😞 ben ilktede böyle stres olmuştum meslekten kaynaklı sanırım insan düşünmeden edemiyor
Hilaydakurt Blossoomm tarama testlerinin herhangi bir doğruluğu yok zekasına ve down sendromlu olup olmadığına bakıyorlar çocuğun. Ama dediğim gibi detaylı ultrasyon daha kesin sonuç veriyor bebeğin heryeri incelenip ölçülüyor.
Gorkeminannesi Blossoomm ikili üçlü testler yani zeka testleri ama birinin doğruluğu %30 diğerinin %70 diye duymuştum o yuzden istemedim çoğu kişinin gebeligi zehir oluyo bu yuzden
Deletedmom_33 Tiredmother Ben icim rahat gitmiştim ikili ve dörtlü temiz çıkınca. Ama muayeneye tam girdik balkonda ağlayan birileri bardi hüngür hüngür. İçim bir tuhaf oldu ister istemez acaba diye bende endişelenmeye başladım. Neyse girdik şükür ssorun çıkmadı. Kadında da maalesef nadir görülen bir durum çıkmış bebeğin sağ bacağı hiç gelişmemiş. Doktor ne yapabilirim araştıracağım vs demişti. Bana da korkma biliyorum stres vs yapmissindir ama çok nadir bir durum bu filan diye rahatlatmak için konuşmuştu. İçinizi rahat tutun bence 🙏 Stres daha da etkiliyor hem bizi hem bebeği
Blossoomm Gorkeminannesi ay ben onların kesin yapılması gerektiğini duymuştum şimdi bi kararsız kaldım ya