minikmucizemmmmmmm Kızlar hamile olduğumu öğrendiğim günden beri aklımda tek soru kaç haftalık hamileyken öğrenmiş oldum hiç bir zaman yanıtını alamadım https://imgyukle.com/i/RQW8FY anlayandan ricam bir söylesin bana 🤗
Lavinyaa8 minikmucizemmmmmmm hafta betaya göre hesaplanmaz son adet tarihine göre hesaplanır diye demisti doktorum bana
Aloneanqel minikmucizemmmmmmm daha çok yeni. 3000 i geçtiğinde 5 haftalığa filan denk geliyordu sanırım
Aloneanqel Tomrishatun ben gittim 3800 lerdeydi. Özellikle 5. hafta gittim çünkü kese 3 binden sonra gözükür demişlerdi ilk hamileliğimde bu ikinci de öyle yaptım hatta. Demek ki beta ile haftanın alakası yok 😃🌸
minikmucizemmmmmmm 1867 değerle gittiğim de keseyi ufacık gördük biz hiç aklım almadi kaç haftalık olduğumu o zamanlar.. şimdi 17 haftalık hamileyim zaten eski zaman sorusu bu 🤭
Aloneanqel Tomrishatun yok canım görünmüyor. Benim ikinci çünkü. İlkinde gittim ben 1800 de görünmedi ultrasonda. Alttan da baktırmıyorum ben