Selam herkezeee. Hamile kaldigimdan bi 5 aylik felan olana kadar cok kötü mide bulantisi cektim yiyemedim felan ama kusmam fazla olmadi sonra tam bitti derken mide yanmam basladi suan 35 haftaligiz ama aylardir mide yanmam var tam hafifledi dedim su son 2 gündür okadar oluyo ki rennie kullaniyorum yok bi fayda yok gaviscon da. Bisey yiyemiyorum aksamlari hele cooook oluyor dün uyurken gece kac kez uyandim uyuyamadim hatta soluma yatiyorum ama öyle bir yaniyor ki sagima yatinxa biraz gecti ama ben geri soluma döndüm sonra. Bu son 1 ay normalmi böyle mide yanmasi? Ve ne iyi gelebilir?