Kızlar burada sezeryan olanlar bilgi verirmisiniz memnun kaldınız mı normal şartlarda hangi haftada sezeryan oldunuz,ziyaretçi refakatçi,eş görme durumu nasıl.Yanimizda kettle battaniye şartmı.Ucret verip tek oda talebi oluyormu, yanımızda muhakkak bulundurmamiz gereken şeyler varmı 🙈 çok soru oldu ama ikilemde kaldık