Kızımın doğumunu yaptırmıştı. Çok ilgili çok tatlı dilli bir doktor. Ebe benimle ilgilenmedi doğumda doktor gelene kadar ben de Sevtap hanıma şikayet etmiştim doğumhanede rezil etti ebeyi sen benim hastamla nasıl ilgilenmezsin seni attırım burdan falan diye o zamandan beri unutamadığım doktorlardan.