Kızlar ben son adet tarihime göre kaç haftalık olduğumu hesapladim resmi olarak sonra ultrasyon resimlerinin üstünde yazanla hareket ettim normal şartlarda üç hafta sonra hastaneye gittim ona göre hesapliyorum doğru olan o ama ultrasyonda iki hafta önde yaziyordu mesela gitmeden önce 8 haftalıkti 3hafta sonra gittim 11olmasi gerekiyo gittim şu anki ultrasyonda da daha 10haftalik yaziyo çocuğun gelişiminde mi sorun var acaba siz böyle bişey yaşadınız mı