Zehraa2134 bencede kan aldılar baktılar bağışıklık varmı diye her şey normal dedi doktor hiç öyle bir şey demedi senin değerlerin nasıl kan testi yaptıktan sonrami dedi acaba bagisikliktami sorun varda dedi durduk yeremi.. durduk yereyse kimse yaptirmazki ayriyeten hamileyken sana demesi saçma