kizannesii
Bnmde 25. Haftda olmuştu canım ama böbreke genişlemesi sebebiyle oluyo ve çok agrı çektim.idrar tolumda da enfeksiyon çıkmştı. Serum falan kar etmedi. Antibiyotik kullandm mecburen. Bol su da içiyorum ama olacagı varsa oluyo işte. Agrın sürerse bnce doktora git çagrı artaraa insanı canından bezdiriyo çnkü. Bide bol su iç tabii. İnşallah geçer canım