elanur bu sabahtan beri sancilarim vardi hafiften ama duzensizdi yarim saattir sıklasti belimden vuruyor karnima ve dizlerime kadar agri oluyor siddeti hafiften artti ama dayanilmiycak gibi degil sizce dogum vaktimidir 37+2 haftalik
Emine24 elanur dayanılmayacak gibi değilse değildir bence . Konuyla alakalı çok bilgim yok ama sancıların dayanılmaz olduğunu duymuştum (gerçek Doğum sancılarının)
Tugbam elanur sancılar arası zaman azalmaya başlarsa evet. Bazen yalancı sancı olabiliyor. Doğumdan takriben bir hafta önce kahverengi bir leke gelir bu tıpa dır bunu takip etmek için günlük ped kullanabilirsin. Ama yinede doktorunu aramanda fayda var. En iyisini onlar bilir. Rabbim hayırla kurtarsın
sweetmother elanur siddeti artiyorsa ve daha kisa zamanda vurmaya basliyorsa dogum sancisi olablr belki.dk tutun 5 10 dk da vurmaya baslarsa dogum sancisidir bence .ama yinede doktorunuza sorabilirsiniz