Eskilerin bizim zamanımızda böyle şeyler yoktu lafı çok saçma o zaman bu kadar hormonlu gıda da yoktu çoğu ektiğini toplar yerdi… ya da bunlara bakarsak evde doğursun herkes hastaneye neden gidiyor. Kontrollere de ya gidilir ya gidilmezdi bir de üstüne hamilelik boyunca çalışırlardı… ama gel gelelim düşükler yaşanıyordu bebek ölü doğuyordu ya da birkaç gün yaşayıp ölüyordu… bu yüzden çoğu çocuğun nüfusa geç yazdırıldığını biliyoruz.. o zamanlar imkanlar kısıtlıydı insanlar bilgisizdi ama kaç yıl olmuş artık zaman değişti eski yöntemlerle mi devam edeceğiz.
Şeker yüklemesi bir kere yapılıyor ve hiçkimse şeker hastası olmuyor bu yüzden ya da ölmüyor ama yaptırmazsan riski fazla.