Nurnur1610 Cinsiyet partisi yapmalı mıyım ? Hem ultrasonda hemen ögrenmek istemiyorum eşimle o an sarılamayız diye hemde parti falan saçma geliyor. Bi andan da anı kalır güzel olabilir diyorum. Her zamann ki gibi kararsızııımm 😞
ebruneco1108 Nurnur1610 ben cok istedim yapmayi. Böyle güzel bir masa bütün Ailem olsun balon patlatalim felan. Ama Amcam hastanede yogun bakimdaydi hemde abartirmiyim cocugu olmayanlar görür üzülürmü diye biraz sey yaptim… ama icimizde kalmasin diye su toplar oluyo ya esimle disarda ondan yaptik Ailemde vardi. Yinede güzel oldu bence böyle daha bi süpriz oluyo hastanede ögrenmekten
Tomurcukanasi Nurnur1610 canım valla Ben yapmadım. Çok gereksiz buluyorum. Ona yapacağım harcamayı başka şey yaparım oda unutulmaz anı olur. Sen bilirsin yine de. İçinde kalacaksa yap. Ama bu zamana kadar cinsiyet partisi mi varmış. 2021/2 modası oldu gerçekten.
northandmother Nurnur1610 eşimle ilk tanıştığımız cafe ilk hediye verdiği evlilik teklifi ettigi ve nişanımizin olduğu yerde oldu normal kahve içmeye gitmiştik supriz yaptım basbasa gittik balon patlatarak şaşırtma yaptım sonra meşale yaktım orda öğrendi ❤️
Tomurcukanasi Askiletotomsu seninki Az tutmuş. Ben büyük yapanlar için akıl sır erdiremiyorum. Hani çok param olsa yapar mıydım. Heralde yine yapmazdım ben bu kafayla. 🤣🤣
Buseyllzr Nurnur1610 bende yaptım eşimin ailesi benim ailem arkadaşlarımız oldu evde yaptım trendyoldan 100 TL ye parti malzemeleri söyleyip süsledik salonu yanına da kek börek vs şeyler hazırladım çokta güzel oldu çok masrafli şeylere gerek yok tabiki onları bende abartı buluyorum kendi aranızda küçük birsey yapabilirsiniz anı kalır bebisinize 😚
Limonzeytin Nurnur1610 Ben yaptm güzelde oldu arkadaşla gittik doktor ona yazdı verdi balonları ayarladılar tabi 2 balon fake çıktı boş yapmşlar eşim sağlıkçı oldğu için şırıngaya renk koydılar serumu aldık elimize şırıngayı eşm bastı ve şükür kızım olacağnı öğrendk heycanlı bekleyşti güzel anı oldu😊😊 ailem ve evli arkadaşlarmzla yaptk kalabalk istemedk tercıhe bağlı
benimmdunyamm Nurnur1610 gittik eşimle doktora dedim görürseniz söylemeyin hocam kağıda yazın tamam dedi %90 gördüm dedi kağıda yazdı birde ben 7 gün bekledim 🤣🤣 eşimin vardiyadan çıkmasını bekledim ama hiç bakmadım