Babydream İlkini 20. Haftada olmuştum ikinciyide bu hafta olucam hep aksattım olurum olurum diye unuttum bu haftalarda olan var mı çok geç kaldım biliyorum ama birşey olur mu ki
Sinoooom Babydream bende o haftalar da oldum gitmedim korkuma 😂 bişey olmıyor sadece ağrı sızı klasik 😂
Buseyllzr Babydream bende ilkini 23 de olmuştum 2.sini 27 de olmam gerekiyordu tam o hafta covid geçirdim sağlık ocağından aradılar 1 ay daha erteleyelim 2.dozunu covidden sonra ağır olur dediler cuma günü olacağım 31 haftalık oluyorum cuma günü de 🤦 bende bunu çok merak ediyodum postu görünce sevindim siz acmasaniz ben açacaktim 😂
Smyye1B Babydream 2016 yılında olduğum için bana 2ci doz yapmadılar 😅 ilk doz olduğumda covide yakalandım ağrı sızı covid ağrılarına karıştı heryerim ağrıyordu. 27.ci haftaya çağırmıştı 2ci doz için ama olmadı 😇
Kuputo Ben tam 29 haftalıkken ilk dozumu oldum hiçbir şey olmadı sızı bile, 9 mayısa tekrar ikinci dozu da yazdılar. Sıkıntı olmayacaktır bence sizin de. İlla şu haftada yaptırın gibi bir zorunluluk olmadığını iletmişlerdi bana da sağlık ocağında.
Babydream Buseyllzr çok geçmiş olsun🤭 inşallah ağır atlaşmamışsınızdır🌸 evet ne güzel demişler benim sağlık ocağındaki ebe hep tetenoz hem kovid aşısını aynı gün yapıcaktı bana aradan çıksın dedi 😂😂 tabikide yaptırmadım ikisini aynı anda. İyi olmuş sizin adınıza bu post sayesinde sizde öğrenmiş oldunuz 🥰
Babydream Smyye1B ben en son ne zaman oldum hatırlamıyorım bile 😂 benim ilk doz çok zorlu olmuştu inşallah bu öyle olmaz😋
Buseyllzr Babydream teşekkür ederim çok şükür ilk 2 gün dışında bir ağırlığı olmadı hastalığın bebiste etkilenmedi 🙏😚 covid asisi ve tetonoz aynı anda sizi çok zorlardi iyi ki olmamışsiniz☺️
Svlyk 35.haftadan sonra yapmıyorlar o yüzden süresi çokta önemli değil. Ben ilk dozumu 30.haftamda yaptirmistim. 34 te de ikinci dozu olucam herhangibir sorun olmadı çok şükür 🤗