Merhabalar arkadaşlar 13. Hafta itibariyle bu ilaçlara başladım. Şu an 14. Haftadayım. İlaçlara başladığım günden beri ana öğünlerden kısa süre sonra ishal sayılabilecek şekilde tuvalete çıkıyorum afedersiniz. Normalde ilk aylarda kabızlık çekiyordum ve hamilelik olmadan önce de kronik kabızlık yaşayan biriyim. İlaçların olumsuz etkisi olabilir mi bi zararı olur mu bi arkadaşım rahim ağzı kısalığı olabilir sende dedi bu ne alaka