Asel06
Kokrmayın o panik durumu insanı bitiriyor
İkiz gebelik düşüğü yaptım ilk gebeliğimdi çok kötüydü benim için resmen bir travma
Ama aynı ay için de tekrar hamile kaldım düşük tehlikeleriyle geçirdim bu gün 6 aylık olduk
Demem şu ki şekil bozukluğu veya sağlıklı dahi olsa rabbim takdiri veren de o alan da hiç bir aksilik rabbim dilemesi sonucu gerçekleşmez telaşa kapılım vücudunu bu duruma sürükleme
Tevekkül ve dua seni en rahatlatacaktır inan bana
Rabbim korktuklarımızla sınamasın