Deletedmom_7 Bayancorek ben de devamını getireyim Biberon, ağız mendili, banyo eldiveni https://resimyukle.io/r/k2oIWITI8g Yelekler nohut battaniye ve hastane çıkışı https://resimyukle.io/r/5EfAWEUmhr Muslin battaniye, nevresim takımı, çorap https://resimyukle.io/r/qGRLGji4Qr
Sena646 Deletedmom_7 Çoraplara bayıldımmmmm bı çorap hastası olaraakk 😅😅😊😊😍😍😍 güle güle sağlıkla giysin inşallah 😊😊
Sedaaa95 Deletedmom_7 biberon hangisini aldınız ben nuk 240 ml olanı aldım eve gelince gördüm M yazıyor üstünde delik sayısı fazla. Bunu kaç aylıkken kullanabilir
Deletedmom_7 Bayancorek evet güzel bir alışveriş oldu babamız 400 TL görünce şok oldu😅 Teşekkür ederim 😊
Bayancorek Deletedmom_7 bizimki de 150 tl tutunca daha varsa al bir şeyler dedi ama ben anca bunları beğendim. 😂 Normalde en az 100 tl hastane çıkışı iyi oldu o yüzden. 😂
Deletedmom_7 Sedaaa95 ben S olanindan aldım S yenidoğan. Orda m olana baktım onun delikleri ve akışı daha fazla. Üç aylıktan sonra kullanabilir.