Ayseee01 bende 29 haftalıgım canım bende de bel ağrısı cok oluyordu ama hafıfledı suanda otururken bel boslugu bırakma yastıkla destekle. Duz yatma sırt ustu uyuma ağırlık omurilige baskı yapıyor ve bel agrısı sıddetlenıyor. Eğılıp kalkma anıden belını zorlayacak hareketlerden kacın cok ayakta kalma bırde. Dıkkat edıncce hafıflıyor ınan kı benımde hafıfledı dıkkatlı davranınca.