Ben hamile kalmadan bir ay önce adetim uzun sürüyor diye gitmiştim muayene ilaç verdi, numarasını da verdi aklına bir şey takılırsa arayabilirsin diye. Belki bi daha gitmicem ona rağmen numara vermesi çok hoşuma gitmişti. Gebelik testi de pozitif çıkınca ona randevu aldık hemen. Biraz kilolu başladım hamileliğe o konuda uyarıyo en çok Belki alınan olabilir ama ben alınmıyorum beni düşündüğü için diyor sonuçta. Ama her konuda çekinmeden sorabiliyırum bulantılarım kötü geçiyodu hemen arıyodum hastaneye git serum takılsın diyodu. Ultrasonda bakarken hanimiş miniş falan diyo çok seviyorum sempatik birisi, kaygılı bi şekilde sorduğum sorularda rahatlatıyor. Başkalarıyla benzer sıkıntı yaşadığım oldu onların doktoru çok önemsememiş ama irade hanım hemen ilaçları bırak yeniden tahlil bakalım dedi.