Smyye1B Kızlar hazırlıklar ne alemde kaçıncı haftada kıyafetleri yıkayıp ütülediniz çantalar ne zaman hazırlanacak 29+3 olduk bizim daha ortalıkta hiç bişey yok 🤯 Sizler neler yaptınız 🤭😇
kahvesever__ Smyye1B herşeyimiz hazır bizim sadece oğlumuzu bekliyoruz 32+4 de hastane çantasını hazırladım hepsini yıkadım ütüledim
Damlatuurgut Smyye1B 30+6 olduk haftaya yapmaya başlıcam ☺️ 36da annemle kayınvalidem gelicek evimi temizlemeye😅
AselLinaMom Smyye1B 27+3 olduk henüz bir çorap bile almadık değil ki hastane çantası 🤦🏻♀️ ne zaman başlicam hiçbir fikrim yok sadece ramazan bayramında fotoğraf çektirmeyi düşünüyorum o kadar 🤣 neyse sağlıklı olsun da güzel kızım herşey olur alınır Allahın izniyle 🤲🏻🥰
Gamzecelik Smyye1B benimde 30 haftalık herşey hazır ama o kadar üşeniyorum ki Ramazandan dolayı uyku düzenim de bozuldu geç kalkıyorum yemek falan derken hiç zamanım kalmıyor gün içinde Rabbim guc versin önümüzdeki hafta başlarım bende artik 🤦♀️
Smyye1B Diloss_14 Bende ağırlık yokta 32de yaparım diyordum bayram haftasına denk geliyor ikisi Bi arada çok mu sıkışırım bilemedim. 😇
Smyye1B Damlatuurgut Temizlikle ilgili pek sıkıntım yok daha 7 aylık evliyim kaba tozunu alcam eşimde haftanın 4günü evde zaten birlikte yaparız diyor. 😇 Beni sıkan kıyafetler çantalar 😅
kahvesever__ Smyye1B amin inşallah 🙏 valla çok ağırlaşmadan bence başlayın serim ben 31+3 de herşeyini yıkadım 32+4 de ütüledim ve hastane çantasını hazırladım
Bebek-C 2 gün önce yıkadım ertesi gün de ütüledim herşeyini. Bir ara kuzenim gelecek çantayı hazırlayacağız. Başka da yapacak bir şey yok sanırım. 33 hafta bitti bu arada. Bayramdan sonraki hafta da temizlik düşünüyorum.
Smyye1B Bebek-C Rabbim Sağlıkla kucğınaza almayı nasip etsin inşallah 😇 sizde herşey halletmişsiniz 🧿 darısı bizi olsun 😇
Smyye1B kahvesever__ Bende öyle düşünyordum o aralar tamda bayram haftasına denk geliyor önümüzdeki hafta yıkamaya başlıyım madem bende 😇🥰
Smyye1B AselLinaMom 3cü ayın içinde bebek arabasını dahi almıştım ben 😅🤦♀️ Sağlıkla gelsin inşallah yavaş yavaş alışverişe başlayın bence 😍
Smyye1B Cansuzana Sürekli zam geliyor diye herşey aldım ben bitek kendime almadım. Ama iyiki de almışım 150₺ye 1tane 10lu 1 tane 5li takım almıştım şimdi 10lular 200den başlıyor kraftın park yatağını aldım 700₺ye şimdi ne kadardır kimbilir…
Smyye1B Gamzecelik Ya bide haftası benimle aynı olan bir tanıdığım doğum yapmış ödüm kopuyor ya hazırlıksız olursam diye. Ortada hiç bişey yok vallahi rabbim yardımcımız olsun.
Temmuzannesii28 Smyye1B 28 haftalık olduk ben de 27’de her şeyini yıkayıp ütüledim erken doğum riskimiz olduğu için , sadece çantayı hazırlamadım onun haricinde de her şeyi hazır oto koltuğuna varana kadar aldık 😂
Smyye1B Temmuzannesii28 Sağ salim kucağına alırsın bebişte vaktini bekler inşallah 😇 eşya olarak bende herşeyini aldım sadece doğuma hazırlanması kaldı😇