Cansumertt Midem yanmam aşırı oluyor midem yandıkça ağırıyor bulanıyor ne iyi gelir doktorun verdiği ilaç etki etmedi ne yemek yiyebiliyorum ne uyya biliyorum hayattan koptum sürekli midem yanıp agiyor tafsiyelerinizi alabilirmiyim lütfen
AysenurDogruol Cansumertt 37+2 maalesef bende de devam ediyor mide yanması midem sürekli ekşiyor kızıma hamile iken 5 6 aylıkken kısa bir dönem olmuştu oğlumda 7 aylıkken bir başladı devam ediyor son ayda olmaz derler bide
Zynp44 Cansumertt aynıyız gün olarak mide hastasıyım her gün kusmaktan boğazım yandı artık inan ağlıyorum dayanamıyorum diye. Dr sor lansor kullan şansım resmen.
Rabia_K Bende 37+4 . günümdeyim benimde mide yanmam çok fazla oluyor 😬 yoğurt yiyorum, ılık süt içiyorum biraz daha rahatlatıyor bide gece yatarken yüksek yastıkla yatıyorum
Ebrumsu42 37.haftadayım en iyi sade soda ve renni iyi geliyor.. Başından beri de çekiyorum… Allah yardımcımız olsun