3babymom Buseeeeeeeee iyii uğraşıyoruz bir iyi bir kötu geciyo napalim yolu yarılamaya az kaldı 😂 siz nasılsınız 🌸
Ascianne Buseeeeeeeee birazdan kontrolüm var oraya gidicem ikinci hamileliğim bu daha rahat geçiyor yeni yeni hareketleri hissediyorum 😍 siz nasilsinuz nasıl geçiyor
Peperonni Buseeeeeeeee Evet canım pazartesiye randevu aldım bır de tahlıl yapacakmış sağlık ocağı kan alıp ama onu sormayı unuttum ne için diye