Gonul-123 maalesef açıklık yok 😒😒 bebek baya aşağı da doğum kanalında 🤷🏼♀️ Şimdiden sonra 3 günde bir hastahaneye kontrole gitmem gerekiyor ( Almanya ), salıya kadar gelmezse bebiş tekrar doktoruma gelmem lazım.. eğer artık doğsun, dayanamıyorum diyorsan, hastahaneye yatışın yapılsın diye reçete yazayım suni sancı versinler dedi ama ben istemedim.. biraz daha beklemek istiyorum kendi sancılarım başlasın dedim. Şuan nst’ye bağlıyım sancılarım çıkıyor ama yeterli değil maalesef