Arkadaslar ben yurtdisindan geliyorum. Orada ebe takibinde hamileligim ilerliyor. Ornegin bir erken kanaman mi oldu, ebe evine kontrole gelir. Ornegin dogum baslangici evine gelir kac cm oludugunu olcer. Gerek duydugunda birlikte haataneye gidilir doguma baslanilir gibi …
Benim gebeligimi aile hekimi ogrendikten sonra bir Ebe telefonla iletisime gecti benimle. Bu ebenin benim icin yarari nedir? Bilgilendirme yapti kisaca. 11. Haftamda ikili test yaptirmami soyledi. Hangi hastanelerde yaptirabilecegimi tavsiye etti. Ama yurtdisinda bunu ebe kendisini yapar…
Gorev tanimi nedir aile hekimindeki ebenin??