Busra0625 ya süreç nasıl ilerledi. Bende 35+2 haftalığım rutin kontrole gittim dün 29 nisana gün aldık. Gitmişken nst ve kan tahlili istedi doktorum, 22sinde de anestezi ile görüşmeye gidecektik birde nstye girecektim. Fakat dün sancım çıktı yani ben hissetmedim ama sonra açılmama baktılar 1 cm olmuş. Cumartesi tekrar çağırdılar, ama ben tekrar açılma var mı yok mu bakılsın istemiyorum 🙄. Acaba tekrar bakılır mı size baktılar mı?