Ben kendi çalıştığım devlet Hastanesi’nde 17. Haftada zorla öğrenmiştim. Sanırım devlet hastanelerinde artık kürtaj ihtimalinin olmadığı haftalarda söylüyorlar. Kız çocuğu aldırma olayları olmaması içinmiş diye duydum ama hurafe ama şehir efsanesi ama gerçek bilmiyorum öyle diyollllllaaaaa 😅