Bugün cati muayenesinde 2 cm acıklık rahimde yumuşa var dadı, herşey güzel ama cati da biraz darlıkta var dedi. Ben sezeryan düşünüyorum aslında, doktorum istersen normal da düşünebilirsin dedi ama çok aradayım, bir yanım biraz dayan normal yao diyor, ama cati darlığı korkutuyor, bir yanım hiç çekme yap sezeryan gitsin diyor ☺ 37. Haftalık