Bir_down_hikayesi Arkadaşlar Allah’ın izniyle p.tesi günü bebeğime kavuşucam. Çok heyecanlıyım ne olur dua edin bizim için, bebeğimize sağlıcakla kavuşalım inşallah herşey yolunda gider 🥰🥰🥰 birde hala isim bulamadık kız bebek isim önerileri bekliyorum ❤️
Baliminannesii Bir_down_hikayesi inşallah sağ Salim kucağınıza alın Allah’ın izniyle bir seste 🥰 Benım eğer kızım olsaydı Elisa Sare Yada Mira Sare koyarım hayırlısı olsun tekrardan 🥰 Bizimde cinsiyetimiz Erkek isim önerisi olan varsa güzel olur kızlar 😀
Bir_down_hikayesi Baliminannesii sizde sağlıcakla kavuşun inşallah oğluşunuza. Benm Oğlumun ismi Yağız. Eliz koyacaktık ama vazgeçtik şimdide isim bulamıyoruz 🙈