Nurdrmz_24 pazartesi sbaah 9 da doktora gidicektim duruma göre suni vericekti devlet olduğu için 😂 ama pazar gecesi tuvaletim var sandım pedim dolmuş yatağa bakıyorum ıslaklık yok dedim yaz ya terledim ya altıma yaptım yattım ama uyuyamıyorum belimde acayip bir sancı var sonra birden çişim var sandım tuvalete gittim nişanim gelmiş ayağa kalktım suyum geldi heme. Duş aldım abdest aldım dakika tutuyordum 10-9 dk felsn geliyor eşim gidelim dedi gittik bebek uyuyor biseyler yedim nst çekildi Altan bakıldı düzensizdi doğum için yeterli değildi ya burda bekle yada evde dediler 3 saatte olsa eve gitmek istedim biseyler yedim evde son duş aldım saat 9 da doktora gittim tekrar suni verdiler yatış islmei vs derken 11 de sabah basladi öğlen 15:40 da doğurdum hiç yatmadim sürekli gezdim nst haricinde son 1 saat zordu 1 dk hatta 30 saniyede felsn geliyordu herhalde ama kızım başını tam yerleştirmedi kalana onu bekledik dikis plesanta vs derken saat 5 buçuk 6 ya doğru eşim yanıma Geldi sonra yürüyerek odaya geçtim 15. Günde dikislerimin düştüğünü fark ettim kaç dikis olduğunu bilmiyorum ama ben 4-6 diye hatırlıyorum aynaya baktigim da öyle görmüştüm düşen varmiydi bilmiyorum