Merhaba güzel anneler 15haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı doktorum herhangi bir problem yok dedi genel tahliller istedi idrar tahlili verdim e devletten sonuçlarıma baktım kafamı karıştırdı idrarda hemoglobin + çıkmış (sanırım kan oluyor) bu beni korkuttu sizce sıkıntımı var