Selam kızlar ben 39+2de kanama şikayeti ile hastaneye gittim fakat maalesef doktoruma bile haber verilmeden enfeksiyon dan yada mantar dan dır denip eve gönderildim gece 4e kadar kanamam durmayınca hemen kaydım olsun nolur nolmaz diye özelde de gittiğim doktorumu aradım sabah gel hemen sezeryana alalım bebek strese girmiş olabilir dedi ve 9da yatışım yapıldı hemen tahliller VS derken 12. 37de mucizem dünyaya geldi 13 gündür yanımda uyuyor 😍 Fakat bende migren olduğu için spinal sezeryanın çok fazla yan etkilerini yaşadım 1 hafta boyunca bebeğimi emziremedim kucağıma dahi alamadım sarılık oldu ama sonu güzel oldu çok şükür sağ salim beraberiz yüzüne baktıkça huzur buluyorum bu arada spinal den hiç korkmayın asla hissedilmiyor sadece yan etkilerini göze alarak yaptırın Bi daha olur musun deseniz olmam çünkü bebeğimi yarım yada 1 saat geç göreyim ama onunla ilgilenebileyim 😍🙏