Ayseee07 Açlık tokluk olarak yapacağım dedi doktorum ama 75 ml verilecek dedi çok yoğun mu oluyor nasıl oluyor çok tedirginim 🙄😏
Sineem Ayseee07 dün yaptırdım bende. Aç olarak gittim ilk öyle kan aldilar. Sonra 50 gr. Glikoz ictim sekerli gazoz gibi bi tadı vardı. 1 saat sonra tekrar kan aldılar. Çok şükür degérlerim normal cikti.
Nefesliva Ayseee07 bende 75 lıkle yaptım. 50 gramda yüksek çıkınca tekrar 100 lükle denetiyorlar o yüzden 75 lık daha mantıklı gibi