Zey0502 Kızlar merhaba. Benim kanımda az da olsa enfeksiyon çıktı. İdrar yolu enfeksiyonu değil ama enfeksiyonun nerde olduğu bilinmiyor. Doktorum antibiyotik verdi 5 gün günde 2 kez kullanıcam. Doktorum 5 gün sonunda vücudundan atılmış olur dedi. Bu durumu yaşayan oldu mu? Doktor verdiğine göre bebeğe ve bana zarar vermez heralde ama içimde bi endişe var. İlk gebeliğim düşükle sonuçlandığı için endişeliyim. Tecrübelerinizi paylaşır mısınız?
MerveGlvern Zey0502 benim de idrarda enfeksiyon çıktı antibiyotik yazdı kullancam birşey olmaz herhalde olacak olsa yazmazlardı