Kbrcetin cnm merhaba ben normal doğum yapmstm ılk kızıma suan da hamıleyım ıkıncıye Allah’ın ıznyle onu da sağ salım ıns kucağıma alrm ve ıns Buda normal olur 👍 🤲çünkü normal doğumda dikişten yana biraz zor oluyor ama sonrası okadar rahat ki daha çabuk toparlanyo ınsan sezeryana göre ablamda doğum yaptı 15 günde toplanamadı ben üçüncü gün artk tam ayaklanmaya başladım ve hastaneden cktgm gbı korse taktım kanamam oluyordu tam pis kanlar ıcımden sıkıp atılsın diye ve hemen de verdm kilomu suanda damga hamıleyım die 52 ıle hamıle kaldım 57yim ve 23 haftalığım gören hersey ay ne güzel karnın tek var dıo ılk çocuğum sanyolar hatta üç yaşında kızımı görmeseler😂😂