Zrfucr Merhaba hanımlar benim sorum annelere olcaktı dün karma aşı yaptırdık ama aşıdan sonra bebeğim emmemeye başladı memeyi gördüğü zaman ağlıyor bu durumu yaşayanlar varmı acaba