Kızlar ben 10haftalik hamileyim, oruç tutuyorum. Kimisi diyor ikili tarama testini yap muhakkak,bkimisi diyor yapma bazen yanıltıcı çıkıyor. 2 ablam var 2 Side yapmadı çok gerekli bişi de değil ama içim rahat etsin diyorsan git yaptır diyolar. Ay anlamadım sanırım 10-14 haftalık arası yapiliyormus bu ne yapmalıyım bilenler varsa bı cevaplayip bilgilendirebilir mi. İlk gebeliğim kontrole felanda gittim ikili tarama felan fistan demedi doktor