susamsmom Kızlar, pazar akşamı saat 22:00’den sonra kan verdim sonucum 28,44 çıkmıştı. Bu akşam da aynı saatler içinde tekrar kan verdim. Sonucum 217,09 nasıl sizce yükselme ? 😢🙏🏼
Asli_k Maşallah gebelik var canım hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin allah. 🙏🏻 Bize de bolca dua et bizde bebek sahibi olalm bir an evvel inşallah
susamsmom Asli_k Sağol canım amin inşallah 🙏🏼 Ederim ediyorum tabiki Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah tüm kalbimle diliyorum. İnşallah sizlerde en kısa zamanda nasip etsin. 🙏🏼♥️♥️♥️ Bu değerim düşmez dimi benim bundan sonra ?
susamsmom mucizem721 Teşekkür ederim🙏🏼 ♥️ O derece mi ya beni hala tatmin etmiyor sanki bundan sonra düşer mi acaba bu değer ? 😢
Asli_k susamsmom yok canım iki gün içinde maşallah güzel yükselmiş doktor muayenende de zaten sağlıklı olduğunu söyler inşallah doktorun😊
susamsmom Kızlar, adet günüm yarın aslında daha günüm geçmedi yani. Bu değer düşebilir mi bundan sonra ? 🤔😳
susamsmom Meryjane Ay içim yine de hiç rahat değilki çok artması da dış gebelik belirtisi olabiliyormuş bilemedim 🤔😢
temmuzannesi01 susamsmom yüksleme var ne güzel canım kese görünene kadar 1 defa daha tahlil verebilirsin artış varsa sağlıklı gebeliktir inşAllah Hayırlısıyla kucağına alırsın inşAllah