Merhaba arkadaşlar 33 haftalık gebeyim fakat bebeğimin gelişimi 3 hafta ileri de gelişimine göre 36.haftasında.Kilosu 2900 Boyu 43 cm kadar.Böyle gebelik yaşayan var mı aranızda?Ben doğumu acaba normal haftasına göre mi yaşayacağım yoksa gelişimine göre mi olacak diye çok düşünüyorum.Doktorumuz gelişimin 40.haftasında sezeryan ile alacağız çünkü normal haftasına göre beklersek 4-4,5 kilo üzerinde doğar ve normal doğum riskli olur diyor.