1234456789 Kızlar ya ben bugün doktorumu değiştirdim 9+1 olduğunu söyledim ilk başta hayır 7+5 dedi o kadar küçük olamaz dedim tekrar ölçtü 8+1 kesin dedi . Deliricen ya bir iki gün değil bir hafta geriden söylüyor bebeğimi.
Sdlsy 1234456789 merhaba benimde bebeğim 1 hafta geriden geliyor hatta gebelik başında 1.5 haftaydı kapattı yavaş yavaş. Geç döllenme olabilir sen Canını sıkma hiç sağlıklı olsunda olabiliyor böyle şeyler 😊
sweetmother 1234456789 canm bi hafta ileri yada geri olmasinda sknti yokmus olablyor.kendileri olcum yaptiklari icin hata payi olablyomusl.stres yapma✋☺
1234456789 Sdlsy haklısın ama her defasında farklı olması can sıkıyor sonuçta happy momdan bile bebeğimi takip edemiyorum belki daha büyük ama ben küçük Muş gibi bakıyorum belki küçük ama büyük gibi görüyorum o yüzden net birsy istedim
Inchkn3510 1234456789 tarama testi 11 14 arasi kacmaz merak etme benimde gerideydi 1 hafta gelisimi guzelse sat a yaklasiyor zaten
Sdlsy 1234456789 canım hiç üzülme belli bir haftadan sonra zaten doktor düzeltilmiş sat veriyor artık ona göre bakıyorlar. Sağlıklı olduklarda en önemlisi o.
Elif4334 1234456789 kaçırmazsın ya ben 26 haftalık oldum daha hiçbişeyi kaçırmadım korkma doktorun sana zamanlarını söyler
sweetmother arkadaslar zaten onden de arkadan da gitse sata gore kacinci haftaysa o oluyor.benimde onden gidiyodu ama satimiza gore hesaplaniyor hersey.ben oyle blyorum doktorunuza sorun isterseniz yinede....
Meltem 1234456789 benım bebegım ıkı hafta geri yani geç döllenme olmuş geç yumurtlamısım ne olacak ki hamıleyız bır sorun teşkıl etmıyo gelışimi onemlı ben 22 haftalıgım ve kılosu falan önde gıdıyo.Her zaman adetıne uycak dıye birşey yok canım demek ki mucızen senın geç yumurtlamana denk gelmiş mutlu ol tutunmuş🤗