Calikusuhtc Kızlar bulantı kusma , gibi şikayetleriniz 3. Aydan sonra bitti mu ya da hafifledi mi deneyimlerinizi yazar mısınız?
FKHA Calikusuhtc 6. Ayıma girdim ve daha dün kustum bugünde kusmamak için direndim. Tabi eskiye göre hafifledi ama yine de devam ediyor bir şekilde İnsallah senin ki benim ki kadar uzun sürmez 🙏🏻
Cananyildiz Calikusuhtc ben 15 haftalık hamileyim 13. Haftadan sonra rahatladm halsizlik ve mide bulantısı anlamında. Arada bir kusuyorum bazen 2 3 gün arka arkaya bazen Haftada 1 2 defa
Ozlemsarap Ay da bildiriyorum 4 bucuk ay kadar kustum suan hafta da 1 kusuyorum tabi bu herkeste farklj yasanabilir 4 de biter diyorlardi asla tam olarak gecen bi durum yok 😔 bebis saglikli olsun da ne olursa olsun moduna gecince kusmalar dert olmuyor
Gulsah0306 İlk gebeligimde 14 hafta gibi bitmişti. Smdi 12. Haftamdayim ikinci bebeğim. Hiçbir şikayetim yok şükür