Doğumuma 1 hafta kaldı gebeliğimi ilk öğrendiğim günden beri cahit beye gidiyorum saygılı seviyeli alanında çok başarılı bir doktor. Gebeliğinizle ilgili her konuda size güven veriyor.Aklınızda soru işareti bırakmadan açıklamalarını yapıyor her ay gebeliğinizde sizi neler bekliyor bununla ilgili bilgilendiriyor. Biraz fazla kalabalık onu göze alıp gitmenizi tavsiye ederim. Doğum konusunda da olabildiğince doğal olandan yana yani önceliği vajinal Doğum.İnşallah güzel bir doğum gerçekleştiririm yine deneyimlerimi paylaşırım.