Selam kızlar 28 haftalık hamileyim bu haftaya kadar ikili dörtlü ayrıntılı ultrason ve şeker yüklemesi yaptırdım herşey çok şükür normal çıktı. Bu haftadan sonra kan uyuşmazlığı testi mi vermek lazım elimle aramda kan uyuşmazlığı yok doktorda buna bağlı bişey demedi bize ama aşamaları araştırdığımda kan uyuşmazlık testi falan yazıyor herkes yaptırmak zorunda mı kafam karıştı aşama atlamak istemiyorum bilgilendirebilir misiniz ??