Kızlar yarin doktor muaynesine gideceğim adetimin 3. Günü hormon testlerine baktıracağim bir ultrasyon ile muayne olacağim yumurtalıklarıma baktıracağim 2 kere denedik olmadi acaba yumurtlama günlerimimi kaçiyorum emin olamadım ya da yumurtam mi çatlamiyor ovülasyon testi aldim aslinda deneyeceğim ama bir doktora da sorcam bu çatlatma iğnesi mi kullansam diye sizin tecrübeniz nedir bana akıl verin