38+4 te nişanım geldiği için doktor yatırayım burda bekle doğumu dedi yattım. Ertesi güne kadar bebek gelmeyince doktor şimdilik gidebilirsin istersen dedi bende gitmek istedim. Tam eşyaları topladık giyindik valizi kapamak için eğildim kalktım bir sıcaklık hissettim suyum geldi. Doktora gittim yat çıkma dedi ama açılma sadece 1 cm sancı da yok fitille rahimi yumuşatalım sabahta suni sancı verelim dedi tamam dedim. Akşam 8 de hemşire fitili takar takmaz sancılandım direkt 5 dakikada 1 geldi. 2 saat sonra dayanamamaya başladım. NST de sancı 25 in altında ben kıvranıyorum hemşire sabahı bekliycez doğum yok daha dedi gece 1 e doğru artık iyice dayanamadım nst de sancı yok ama doktor uzun çekelim demiş. Tam çekilirken hiç sancı gözükmezken bir an çok tuvaletim geldi sancı 20 den 100 kere çıktı ama tuvalete gitmek zorunda kaldım ama hiçbir şey çıkmadı tam odadan çıkarken birşey oluyp dedim ıkınma hissi geldi. Hemşire çiş değil büyük tuvaletin gelmiş gibi olur diyor ama bir bakalım dedi bebeğin saçını gördü doktora söyledi doktor şok 😂 Doğumhaneye gidiyoruz dedi ama nasıl bir ıkınma hissi tutma artık dedi. Doğumhaneye gittim 5 6 ıkınmada bebiş geldi. Herkes çok şaşırdı başkası olsa yeri göğü inletirdi böyle bir şey görmedik çok güzel bir doğumdu dediler 😂 Toplam 5 saat 4.5 saat sancı yarım saat doğum ile bebişim doğdu. Sancılar çok zor ölcem sandım bir an ama bebek çıkar çıkmaz o nasıl bir rahatlık anlatamam. İnşallah herkesin doğumu böyle kısa sürer biraz dikişim var ama değer 😍