Gamzegkce benim 28 cm demişti çok riskli değil ama yer çekimi var hareket ettikçe bebek dahada aşağı inebilir büyüdükçe kilo aldıkça 25 ve altına inerse sıkıntıymış dahada dikkat edilmesi gerekmiş neyse ben 3-4 hafta sonra bir daha gittim kontrole ağrın felan varmı dedi o sırada kasıklarımda hafif bir ağrı vardı ama gaz ağrısı gibiydi doktorum alttan muayene edelim dedi birde alttan bakmayla ultrasonda bakmada değişiyor cmler alttan bakınca daha uzun çıkıyor evde hiç iş yapma korkma sadece progestan kullandım 30 haftaya geldik rabbim izin vermedikçe olmadıysa olmuyor tedbiri bırakma canım 😍