Gulsunoyku Kaç haftaliksin benimde geliyor kokusuz normal ama genede bir enfeksiyon varmı diye idrar tahlili yaptırmani oneriririm
Derya341986 Gulsunoyku yaptırdım vardı ilaç kullanıyorum hatta azaldı diye görünüyr hatta su gibi akıntıyla beraber bembeyaz geliyor kireç givi
Duyguuuu Derya341986 akintin olmasi cok normal canim. Sende bi kurtulamadin benim gibi enfeksiyondan akintidan 😀
Burcinismailoglu Derya341986 bende fitil kullanıyorum mantardan dolayı. Söylediklerinin aynısı bende de oluyor
Derya341986 Burcinismailoglu valla ilacın yan etkisi mantar yazıyo heralde öyle bişey oldu sirkeli su ile banyo sonrası yıkadım bakalm cuma doktora gidicem
Taila Deryacım sık görüyorum seni enfeksiyon da vardı sende sanırım doktoruna danış derim çünkü uzun zamandır bu tarz postlarını görüyorum tavsiyeden ziyade bence iyi bir tedavi ol tatlım gebesin doktorun en iyisini önerecektir
Derya341986 Taila cnm benm doktora ulaşabilene aşk olsun cuma detaylı ultrasona gidicem başka bir doktora onunla görüşücem