30.haftaya girmekle beraber doğum korkusu ve heyecanı yeni yeni gelmeye başladı. Doktorum dünya tatlısı ama sezeryan yanlısı bir doktor. Bana sordu ne düşünüyorsun diye ben de siz ne derseniz onu yapacağım dedim .O da direkt ben sezeryan öneririm dedi. Sizler ne düşünüyorsunuz ? Doktor size mi bıraktı böyle ? Hangisini önerirsiniz ?